Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine Pocenideli.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino Pocenideli.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »Pocenideli.si«) upravlja podjetje DUNAMIS AVTO, Savo Simovski s.p., Zalog pod Sv. Trojico 12A, 1233 Dob, matična številka: 3972135, davčna številka: 84422068, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec, ponudnik ali Pocenideli.si).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Pocenideli.si, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Pocenideli.si in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila ali naročilo preko telefona). Uporabnik se ob oddaji naročila strinja s splošnimi pogoji poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu Pocenideli.si (pri osebnem prevzemu pri prodajalcu)

Ob registraciji v trgovino Pocenideli.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.


 

Dostopnost informacij

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • 1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • 2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • 3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  • 4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • 5. pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • 6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • 7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • 8. časovno veljavnost ponudbe,
  • 9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • 10.pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cene so predstavljene kot Spletne cene. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru takojšnjega 100% plačila z gotovino.

 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini Pocenideli.si sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Potrditev naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Pocenideli.si kot za kupca.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Pocenideli.si.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:



1. Plačilo po povzetju*

Znesek naročila plačate dostavljavcu z gotovino, ko vam le-ta dostavi naročeno blago na vaš naslov.

Ob dostavi in plačilu po povzetju vam:
- Pošta Slovenije ne zaračuna strošek provizije za vplačilo zneska v primeru pošiljanja paketa s storitvijo brez naloga - redno pošiljanje.
V izjemnih primerih, ko stranka na lastno željo izrazi zahtevo za takojšnje oz. popoldansko pošiljanje preko Pošte Slovenije, pošljemo paket z UPN nalogom z vrstico OCR (takšne naloge priložimo na zunanjo stran paketa), takrat Pošta zaračuna provizijo za plačilo. Provizija za vplačilo zneska z UPN nalogom z vrstico OCR je odvisna od cenika Pošte Slovenije. - DPD in GLS ne zaračuna dodatnega stroška provizije za plačilo po povzetju v primeru plačila z govtovino.

Primarni izvajalec za dostavo paketov je Pošta Slovenije.

2. Plačilo po ponudbi - s predhodnim nakazilom

V najkrajšem času bomo na vašo elektronsko pošto poslali ponudbo/predračun. S to ponudbo nato (preko elektronskega bančništva, na poštnem ali bančnem okencu...) plačate naročeno blago. Ko bo plačilo razvidno na našem računu, bomo blago v obljubljenem dobavnem roku odpremili preko dostavne službe na vaš naslov. Če pa ste v naročilu označili osebni prevzem, pa vas bomo kontaktirali za prevzem, takoj ko bo blago za to pripravljeno. Blago za osebne prevzeme izdajamo na naslovu DUNAMIS AVTO, Savo Simovski s.p., Zalog pod Sv. Trojico 12A, 1233 Dob.

3. Plačilo z gotovino ob prevzemu na DUNAMIS AVTO, Savo Simovski s.p., Zalog pod Sv. Trojico 12A, 1233 Dob*

V primeru, da želite blago osebno prevzeti in plačati na našem prevzemnem mestu DUNAMIS AVTO, Savo Simovski s.p., Zalog pod Sv. Trojico 12A, 1233 Dob, vas naprošamo, da na obrazcu za oddajo naročila označite osebni prevzem, plačilo v tem primeru je možno samo z gotovino.

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika. En izvod te pogodbe se pošlje kupcu preko elektronske pošte, po izvedenem uspešnem naročilu in dostavi blaga.
Dostop do te pogodbe kasneje potrošniku omogoči ponudnik, potrošnik lahko izvod/kopijo te pogodbe naroči preko e-maila na naslov info@pocenideli.si. Ponudnik nato ta izvod pošlje potrošniku po pošti v pisni obliki, ali pa v elektronski obliki na željen e-mail naslov potrošnika.

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Pocenideli.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

Cene

Spletna cena Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Pocenideli.si, ki so Dunamis Avto, Savo Simovski s.p. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik Pocenideli.si postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Pocenideli.si. Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.

Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

 

Postopek nakupa in obveščanja o nakupu

Postopek nakupa:

1. Naročilo in oddaja naročila

- Dodajanje izdelkov v spletno košarico:
Kupec željene izdelke v spletno košarico doda s klikom na gumb "dodaj v košarico". Gumb je na voljo na spletni predstavitvi izdelka. Ob vsakem dodajanju izdelka v spletno košarico se pojavi povezava, ki vodi do pregleda spletne košarice in oddaje naročila.

- Pregled spletne košarice:
V pregledu košarice lahko izdelke iz nje odstranite, spreminjate lahko tudi naročeno količino izdelkov s klikom na gumb "posodobi košarico". S klikom na prazen okvirček v rubriki Odstrani se nariše kljukica. Po kliku na sliko "koš" () se izdelek odstrani iz košarice. V pregledu košarice se nahaja povezava do zaključnega obrazca za oddajo naročila.

- Zaključni obrazec za oddajo naročila:
V zaključnem obrazcu so navedeni vsi izdelki, njihove cene in količine. Če kupec opazi da je pri naročanju izdelkov in količin storil napako, lahko s klikom na gumb "posodobi košarico" spremeni količino artiklov. S klikom na prazen okvirček v rubriki Odstrani se nariše kljukica. Po kliku na sliko "koš" () se izdelek odstrani iz košarice. V zaključnem obrazcu kupec označi še način prevzema, logistične podatke za dostavo blaga, ter osebne podatke oziroma podatke podjetja. Vsa vpisna polja in izbire imajo omogočeno popravljenje vsebine ali spremembo izbire.

- Oddaja naročila:
Kupec naročilo odda s klikom na gumb "nakup"
V primeru uspešno oddanega naročila, se po oddaji na spletni strani izpiše potrditveni tekst, po elektronski pošti pa prejmete izpis naročila oziroma pogodbo o nakupu. Če potrditvenega teksta ne vidite in hkrati ne prejmete potrditvenega emaila na vaš elektronski naslov, pomeni da je prišlo bodisi do tehnične napake, ali napačno vnešenih podatkov. Postopek lahko ponovite, ali pa nas kontaktirate za pomoč na 051 876 777 ali info@pocenideli.si, prav tako nas na iste kontakte obvestite, če ste po že oddanem naročilu opazili napake ali nepravilnosti v naročilu.

Po oddaji naročila je naročilo sprejeto v čakalno vrsto.

2. Naročilo potrjeno

Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne.
Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti ali telefonu o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji sklenjena.

Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je ponudnik izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Pocenideli.si. Prek elektronske pošte Pocenideli.si kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči ponudniku, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Pocenideli.si ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Pocenideli.si nima na zalogi v lastnem skladišču.

3. Blago odposlano ali Blago pripravljeno na prevzem

Ponudnik v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko 051 876 777 ali po e-mailu na naslov info@pocenideli.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.

 

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Uveljavljanje stvarne napake in vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Pocenideli.si, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani.

Spletna trgovina Pocenideli.si pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
z nakazilom na račun upravitelja Pocenideli.si po ponudbi/predračunu


*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Pocenideli.si po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.

 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe, vračilo blaga

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči pisno na e-naslov prodajalca: info@pocenideli.si

Obrazec za odstop od pogodbe je uporabnikom na voljo TUKAJ.

V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov prodajalca: Dunamis Avto, Savo Simovski s.p., Zalog pod Sv. Trojico 12A, 1233 Dob ali ga osebno prinese na prevzemno mesto prodajalca. Vračilu blaga obvezno priložite kopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo blaga (artiklov)

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Potrošnik mora prejeto blago vrniti nepoškodovano, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.

Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Preizkušanje artikla, testna vgradnja in v kolikor so na artiklu vidni znaki uporabe, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Prav tako potrošnik izgubi pravico do odstopa od pogodbe v primeru če kupec vrnjenega blaga ni pravilno in primerno zaščitil za transport in bi lahko to povzročilo nadaljnje napake v delovanju opreme ali blaga

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. Možnosti odstopa od pogodbe ni pri nakupu programske opreme ali avdio in video nosilcev, če je potrošnik odprl varnostni pečat.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno v zakonskem roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo plačila kupcu izvede na enak način kot je bilo izvedeno plačilo (z gotovino ali z nakazilom na njegov transakcijski račun oz. na način, ki ga kupec izbere).

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne koriščeni bonus ali promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne na TRR uporabnika.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.

PREJELI STE POŠKODOVANO BLAGO, KAJ STORITI?

1. V primeru vidne poškodbe embalaže ali blaga mora biti reklamacija kupca ponudniku ali dostavni službi podana ob prejemu blaga. Kupec takega blaga ni dolžen sprejeti in lahko pošiljko zavrne.

2. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ali so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, ali pa so bili prikriti, mora kupec nato sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi ali pri ponudniku.
Če sumite da je poškodba nastala med dostavo izdelka in jo je povzročila prevozna služba, to storite tako, da paket odnesete dostavni službi v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s dostavno službo, ki vam je izdelek dostavila dogovorite da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik.
Ponudnik s kupcem dogovori ustrezno rešitev, v primeru poškodb, ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka, ali vračila kupnine. Skupaj s dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.

Kupcu priporočamo, da paket pred prevzemom pregleda in preveri vsebino v navzočnosti dostavljača.

 

Reklamacije: stvarna napaka in garancija

Stvarna napaka

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.

Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri:
- Odpravo napake,
- Vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako,
- Zamenjavo blaga ali
- Vračilo plačanega zneska.

Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Obrazec za vračilo artiklov za uveljavljanje stvarne napake je uporabnikom na voljo TUKAJ.

Garancija

Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija kot jo določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje (UL RS, št. 14/12).

Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom.

Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine.

Ponudnik jamči za brezhibno delovanje rezervnih delov in dodatne opreme v garancijskem roku 12 mesecev (v kolikor ni drugače napisano), če so deli strokovno vgrajeni.
Ponudnik ne jamči v primeru:
- če je v artikel posegla nepooblaščena oseba
- če je bil artikel nestrokovno in nepravilno vgrajen
- če je kupec nestrokovno in malomarno ravnal z artiklom.

V garancijo prav tako ne spadajo okvare ali lomi, povzročeni pri transportu po izročitvi, okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanja, mehanske okvare, ki jih povzroči uporabnik, okvare povzročene zaradi prenapetosti električnega toka, višje sile, izteka baterij, itd. Garancijo upoštevamo izključno samo ob predložitvi originalnega računa in reklamacijskega zapisnika pooblaščene osebe-avtomehanika. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa s strani naše trgovine ter predložitvi računa izvršene montaže s strani pooblaščenega servisa, ki garantira za strokovno montažo kupljenih avtodelov v naši trgovini.

 

Dostava in osebni prevzem

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave

Strošek dostave je odvisen od teže izdelka.
Cena dostave glede na težo je:
do 2 kg strošek 7 eur
2 kg - 10 kg strošek 8 eur
10 kg - 15 kg strošek 10 eur
15 kg - 20 kg strošek 13 eur
20 kg - 30 kg strošek 15 eur


Strošek dostave je naveden pri kliku na gumb "nakup" v košarici in se prišteje v spletni košarici, pred in ob oddaji naročila.

Če naročite dva ali več izdelkov z različno težo se stroški dostave izračunajo glede na skupno težo artiklov.

Čas dostave

Dostava se vrši med tednom do 17.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.

Dostava se vrši med tednom do 17.00 ure na naslov, ki ga vnesete ob oddaji naročila.

Če ste ob nakupu za način plačila izbrali gotovinsko plačilo ob prevzemu, prosimo poskrbite, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine za plačilo odkupnine.
V primeru dostave s Pošto Slovenije vas bo v primeru, da prevzemnika ne bo na označenem naslovu, paket čakal za prevzem na lokalni Pošti. Pri Pošti Slovenije imate pravico do enkratne ponovne dostave brez dodatnega plačila storitve.
V primeru dostave preko DPD/GLS, vas bo kurir/dostavljač kontaktiral na kontaktno številko ter se z vami dogovoril za ponovno dostavo oziroma prevzem z njihovimi pogodbenimi strankami, ki za njih opravljajo oddajo paletov (Pošta Slovenije in PETROL bencinski servisi).

Hitrost dostave

Kako hitro bo naročeno blago pri vas, je odvisno od številnih dejavnikov. Če je naročeno blago na zalogi v našem skladišču in naročilo oddate do 9. ure, bo blago odpremljeno z naše strani še isti dan. Če katerega od naročenih artiklov nimamo na zalogi, bo vaša pošiljka odpremljena isti dan, ko artikle prejmemo na zalogo. Obveščeni boste preko maila ali po telefonu o stanju zaloge in o predvidenem dobavnem roku in o času dostave. Dostavo opravi dostavna služba, ponavadi naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni.

Osebni prevzem

Po predhodno oddanem spletnem naročilu, kjer ste za način dostave/prevzema označili osebni prevzem, bomo za vaša naročila blago pripravili v dogovorjenem dobavnem roku na izdajnem mestu Zalog pod Sv. Trojico 12A, 1233 Dob, po vnaprejšnjem dogovoru s kupcem. Takoj, ko so izdelki pripravljeni, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto, SMS sporočilom ali klicem na vašo telefonsko številko.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval

 

Mnenja / komentarji uporabnikov

Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Spore rešuje pristojno sodišče v kraju bivanja oz. sedežu kupca.


Želimo vam obilo prijetnih in poceni nakupov v naši avto trgovini!

Nazaj